[mk_page_section bg_image=”https://kunstentechnologie.nl/wp-content/uploads/2018/02/img_0072-min.jpg” bg_position=”center bottom” bg_repeat=”no-repeat” bg_stretch=”true” min_height=”550″ sidebar=”sidebar-1″][vc_column][/vc_column][/mk_page_section][vc_row css=”.vc_custom_1517914707703{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 25px !important;}”][vc_column width=”2/3″][mk_title_box color=”#ffffff” highlight_color=”#ec008c” highlight_opacity=”1″ size=”35″ line_height=”35″ font_weight=”400″ margin_bottom=”15″ font_family=”none” el_class=”pink”]

Educatie

[/mk_title_box][vc_column_text css=”.vc_custom_1571739200021{margin-bottom: 0px !important;}”]Anticiperen op technologische ontwikkelingen
Lesprogramma’s in kunst en technologie geven leerlingen de gereedschappen om beter te kunnen anticiperen op technologische ontwikkelingen dan de generaties voor hen. Door technologie vanuit de kunst te benaderen geven we hen de gelegenheid om nieuwe invalshoeken en toepassingen te ontdekken en te creëren.

Oddstream biedt samen met de Lindenberg lesprogramma’s aan voor het primair onderwijs, het voortgezet onderwijs, mbo en voor leerkrachten.

Aanbod in lesprogramma’s
Er is mogelijkheid tot deelname aan het programma-aanbod of een voor u op maat gemaakt aanbod op bij Studio Oddstream of op uw school. Deze lesprogramma’s geven een nieuwe impuls aan cultuureducatie; leerlingen worden voorbereid op de toekomst, onderwijsvernieuwingen worden gefaciliteerd en de synergie met kunstenaars en andere makers wordt vergroot.

Meer weten?
Meer weten? Neem contact op met coördinator educatie Ruben via Ruben@Oddstream.nl of stuur ons een BelMeTerug-verzoek op deze pagina.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][mk_title_box color=”#ffffff” highlight_color=”#ec008c” highlight_opacity=”1″ size=”35″ line_height=”35″ font_weight=”400″ margin_bottom=”15″ font_family=”none” el_class=”dark-grey”]

Bel me terug

[/mk_title_box][contact-form-7 id=”310″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_images_carousel images=”210,209,208,207,216,215,214,206″ img_size=”full” speed=”4000″ slides_per_view=”3″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”yes” wrap=”yes”][/vc_column][/vc_row]